PopularEditorialNew
BestОбсуждаемое

Астронавт ледь не втратив роботу через бутерброд

Джон Янг (John Young) ледь не втратив свою роботу у НАСА через те, що взяв з собою у космос бутерброд. Його для Джона придбав інший астронавт, відомий своїми жартами Уоллі Ширра (Wally Schirra), за два дні до початку місії «Gemini III».

Янг заховав їжу у свій космічний костюм і дістав бутерброд лише на другий день польоту, на той момент він вже був не першої свіжості а тому Янг та його колега Вірджил Гріссом (Virgil Grissom), для якого космічний бутерброд був несподіванкою, відмовилися від ідеї його з’їсти.

Коли про цей інцидент почули у Конгресі США космічна кар’єра Янга була під реальною загрозою завершення.

Як згадує сам астронавт: «Декількох конгресменів засмутив той факт, що я взяв з собою звичайну їжу, вони думали, що через це ми ігнорували спеціальну їжі для астронавтів на розробку якої пішли мільйони доларів».

Врешті решт все завершилося суворою доганою (першою для астронавта), а Янг побував на Місяці в рамках місії «Apollo-16» та загалом провів 835 годин у космосі.

Начинающий Знайка