NASA затвердило проект космічного телескопа SPHEREx, який вивчатиме розширення Всесвіту

В закладки
Ксомічний телескоп SPHEREx

Аерокосмічна агенція NASA затвердила проект спектрофотометричної обсерваторії SPHEREx — вона вивчатиме далекі галактики, розширення Всесвіту та шукатиме біогенні молекули.

Про це повідомляє Лабораторія реактивного руху NASA.

За планами NASA, телескоп вперше у світі має створити мапу спектрометрії всього неба у ближньому інфрачервоному діапазоні. Методом спектрометрії науковці розділять ближнє інфрачервоне світло на окремі довжини хвиль або кольору — як призма розбиває сонячне світло на складові його кольори.

Таке дослідження може показати, з чого складається об’єкт, бо окремі хімічні елементи поглинають та випромінюють світло певної довжини. Такий метод також дозволяє визначити відстань об’єкта до Землі, тому вказана мапа буде тривимірною.

Источник: https://hromadske.ua/posts/nasa-zatverdilo-proekt-kosmichnogo-teleskopa-spherex-yakij-vivchatime-rozshirennya-vsesvitu

Войдите, чтобы видеть ещё 9 комментариев, участвовать в обсуждении и не видеть рекламу.

На скільки я розумію, кожин телескоп заточений під щось конкретне, діапазон. Так, можливий варіант декількох діапазонів, або скоріш піддіапазонів. Тут ще справа в тому, що вони доповнюють один одного, телескопи, навіть в одному інрфареді, а це також не вузький діапазон. Треба брати до уваги ще точку спостереження. Так воно працює, знайшли щось цікаве, націлили туди інші телескопи і вже дивляться. Суть, чим їх більше тим краще, і так тама ціла черга, щоб його розвернути і глянути в якесь конкретне місце. Всесвіт жеж ого-гений... І тама є на що подивитись. А цей телескоп заточений особливо, судячи з написаного. Що в принципі не мішає, щоб він доповнював інші телескопи. Правда не розумію про біогенні молекули(вказані в переліку) , точніше не знаю в яких спектрах їх видно.

Добрий інструмент. От тільки б я його "заточив" під Систему. А якщо там в щось в галактиках мимохідь зачепить, хай буде приємний бонус