У неділю Virgin Orbit знову спробує запустити з літака ракету LauncherOne

В закладки

Через два дні — 10 січня — компанія Virgin Orbit зробить другий випробувальний запуск ракети-носія LauncherOne з-під крила модифікованого лайнера Boeing 747-400. Ця подія мала відбутися ще 19 або 20 грудня минулого року, але був відкладений через «вплив COVID-19», як повідомляє джерело. Примітно, що в ході випробування планується вивести на орбіту НЕ муляжі, а цілих десять кубсатів (малих супутників).

Про відкриття вікна для випробування десятого січня було повідомлено у твіттері місії NASA Launch Service Program (LSP). Саме за програмою NASA LSP компанія Virgin Orbit зробить виведення кубсатів в космос. Цікаво, що попередній випробувальний запуск ракети LauncherOne в травні минулого року виявився провальним. Ракета відокремилася від літака-носія і відразу ж впала, оскільки запуску двигунів першого ступеня не відбулося. У компанії впевнені, що розібралися з несправністю, і тепер вона не повториться.

На успішний запуск ракети-носія LauncherOne сподіваються вісім американських університетів та дослідницький центр NASA ім. Еймса, які надали дослідні кубсати для запуску. Це супутники CACTUS-1 для стеження за космічним сміттям, два супутники для навчальних програм (CAPE-3 та MiTEE), супутник вивчення екзосфери Землі EXOCUBE-3, два супутники PICS, радіометр PolarCube, кубсат Q-PACE з проведення експериментів в умовах мікрогравітації, космічний радіаційно-наглядовий кубсат RadFXSat-2 та «місія по демонстрації технологій» під назвою TechEdSat-7 (останній кубсат — це проєкт NASA, всі інші — університетів).

Источник: https://sundries.com.ua/u-nediliu-virgin-orbit-znovu-sprobuie-zapustyty-z-litaka-raketu-launcherone/