ПопулярнеРедакціяСвіже
КращеОбговорюване

Стартап Vast представив проєкт власної космічної станції

Этот текст также доступен на русском языке
Орбітальний модуль Heaven-1. Рендер. Зображення: Vast

Стартап Vast оголосив про підписання контракту зі SpaceX на запуск свого майбутнього орбітального модуля Haven-1 на ракеті-носії Falcon 9 у 2025 році. Відразу після запуску стартує місія Vast-1, в якій космічний корабель Crew Dragon доставить на борт модуля чотирьох астронавтів.

Станція вагою 14 тонн має 10,1 метра в довжину і 3,8 метра в діаметрі, а також її планують оснастити стикувальним вузлом, що дає можливість прийняти корабель Crew Dragon. Haven-1 буде запускатися з корисним навантаженням і матеріалами, які необхідні екіпажу. Модуль розрахований на чотири польоти тривалістю до 30 діб кожен. У разі успіху першої місії, контракт зі SpaceX дає опцію на другий запуск.

Космічний корабель Crew Dragon пристикований до модуля Heaven-1. Рендер. Зображення: Vast

Vast тільки починає рекламувати свій продукт потенційним клієнтам і не розкриває подробиць про нього. За словами президента стартапу Макса Хаота, можливим найбільшим ринком є міжнародні космічні компанії, далі – приватні та ті, що зацікавлені в проведенні досліджень і виробництва в космосі.

Жодного обладнання для модуля компанія ще не створила, але посилено працює над прототипами конструкції. Деякі підсистеми (авіоніка та рухові установки) будуть створені на основі тих, що вже використовуються в апаратах Orbiter компанії Launcher, яку Vast нещодавно придбала.

У майбутньому Vast планує розробити більші космічні станції з розрахунком відправки їх у космос на ракеті SpaceX Starship. Залежно від успішності використання першого модуля, попиту, а також графіка польотів Starship, компанія розглядає можливість створення другого такого апарату. А до 2030 року Vast хоче побудувати космічну станцію, яка зможе створювати штучну гравітацію і прийняти на борт до 40 осіб.

Увійдіть, щоб читати ще 2 коментаря, брати участь в обговореннях та не бачити рекламу.
Заздрісний Дарт Мол

Смелая заявка! Что ж, будем надеяться на успех, и запуск в срок. Удачи.