ПопулярноеРедакцияСвежее
ЛучшееОбсуждаемое

З поверненням Endurance Crew!

Сьогодні вранці о 07:43 за київським часом відбулося приводнення космічного корабля Crew Dragon на березі Тампа західної Флориди з чотирма астронавтами на борту. Місія перебування астронавтів на МКС тривала 177 днів. Під час знаходження на космічній станції команда в основному проводила наукові дослідження та займалась обслуговуванням, технічним забезпеченням станції. Було здійснено три виходи у відкритий космос з метою модернізації станції.

З моменту початку пілотованих польотів від компанії SpaceX з 30 травня 2020 року у космос було запущено 26 пасажирів, з яких 22 вже успішно повернулося додому.

Після приводнення командир екіпажу, Раджа Чарі, повідомив, що з нетерпінням буде очікувати наступних польотів на Endurance, похвалив співробітництво команд SpaceX та NASA. Сподіваюсь, що це справді так, адже для астронавта ця місія стала першим досвідом космічної подорожі. А, оскільки Чарі було обрано для місії «Артеміда», програми повернення людей на Місяць, йому ще є куди рости та накопичувати досвід.

Войдите, чтобы видеть ещё 5 комментариев, участвовать в обсуждении и не видеть рекламу.