ПопулярноеРедакцияСвежееЛучшее
Итоги года

Зоряний вік

Рівень розповсюдження вуглецю до водню залежить від еволюції зорі. Існує залежність маси зірки від відносної кількості вуглецю до азоту на її поверхні. Завдяки цій особливості ми можемо визначити вік червоних гігантів, що надасть нам більше інформації про утворення галактики, ба більше ми досі не змогли чітко визначити вік багатьох червоних гігантів.

Джерело: Gabriel Pérez Díaz, SMM (IAC)

Джада Касалі (Giada Casali) разом зі своїми колегами виявила емпіричну залежність між відношенням розповсюдженості вуглецю до азоту та віком червоних гігантів. Своє дослідження команда провела на основі даних отриманих з Gaia-ESO та проекту APOGEE. Зірки в тонкому галактичному диску виявились молодшими за ті, що знаходяться в товстому диску. Це підтверджує попередні результати. Отримана інформація свідчить, що тонкий диск формувався з внутрішньої частини у бік зовнішньої, поступово розширюючись. На пізніших стадіях еволюції галактики у внутрішній частині тонкого диску почали формуватись багаті на метал зорі. Застосування нової емпіричної формули дозволить визначати вік червоних гігантів значно точніше.

Дякую за редакторську роботу користувачу Bob Gershon

Посилання на оригінал

Войдите, чтобы видеть ещё 15 комментариев, участвовать в обсуждении и не видеть рекламу.
Удачливый Илон

>почали формуватись багаті на метал зорі Не сочтите меня занудой, но правильно написать: "багаті на металИ зорі". Астрофизики, они такие извращенцы - называют "металлами" все, что не водород и не гелий.