ПопулярнеРедакціяСвіже
КращеОбговорюване

Перша ластівка Місячного Альянсу

Этот текст также доступен на русском языке

Представники Національного аерокосмічного агентства США (NASA) та уряду Японії підписали декларацію про спільний дослідницький намір (JEDI), якою домовилися спільно впроваджувати космічну програму з освоєння Місяця.

Про це повідомляє пресслужба NASA.

Очільник Національного аерокосмічного агентства США Джим Бранденстайн (на екрані) і міністр освіти, культури, спорту, науки й технологій Японії Коїчі Хаґуйда (в центрі) під час підписання декларації про спільний дослідницький намір (JEDI) щодо спільного розвитку космічної програми з освоєння Місяця, Токіо, Японія, 10 липня 2020 року Фото: NASA/Department of State/Stephen Wheeler

З американського боку документ підписав очільник NASA Джим Бранденстайн, а з японського — міністр освіти, культури, спорту, науки й технологій Японії Коїчі Хаґуйда.

Підписання декларації відбулося у форматі відеотрансляції 9 липня за американським часом і 10-го — за японським. Документ передбачає співпрацю NASA і Японії в межах американської місячної космічної програми «Артеміда».

Космічна програма «Артеміда» має на меті до 2024 року висадити на поверхню супутника Землі «першу жінку й наступних чоловіків». Мета програми полягає в організації наукових досліджень та пошуку економічних вигод від використання Місяця. Йдеться, зокрема, про перетворення супутника на майданчик для подальшого дослідження Марса.

Текст перекладу взяв у Громадського.

Японці такі тихі та ввічливі, що їх майже не чутно. Але в справді важливих і перспективних ділах поспівають першими. Молодці.

Увійдіть, щоб читати ще 15 коментарів, брати участь в обговореннях та не бачити рекламу.
Осяйний Спок

Вспомним, что сравнительно нетак давно у них было сильное цунами и большие проблемы на атомной станции из-за того. Но они сохранили и экономику и все космическое направление и идут дальше вперед. Не просто уважуха им, а трехэтажная))

Вдалий Дмітрій Олєговіч

А почему первая? С Канадой вроде как с первой подписали.

Чудернацька Хелен Ріплі

Не могу выбрать русский язык в переводчике - нет его там (под этой статьей). В другой статье посмотрел - русский есть. Как лечить?