Перша ластівка Місячного Альянсу

В закладки
Аудио

Представники Національного аерокосмічного агентства США (NASA) та уряду Японії підписали декларацію про спільний дослідницький намір (JEDI), якою домовилися спільно впроваджувати космічну програму з освоєння Місяця.

Про це повідомляє пресслужба NASA.

Очільник Національного аерокосмічного агентства США Джим Бранденстайн (на екрані) і міністр освіти, культури, спорту, науки й технологій Японії Коїчі Хаґуйда (в центрі) під час підписання декларації про спільний дослідницький намір (JEDI) щодо спільного розвитку космічної програми з освоєння Місяця, Токіо, Японія, 10 липня 2020 року Фото: NASA/Department of State/Stephen Wheeler

З американського боку документ підписав очільник NASA Джим Бранденстайн, а з японського — міністр освіти, культури, спорту, науки й технологій Японії Коїчі Хаґуйда.

Підписання декларації відбулося у форматі відеотрансляції 9 липня за американським часом і 10-го — за японським. Документ передбачає співпрацю NASA і Японії в межах американської місячної космічної програми «Артеміда».

Космічна програма «Артеміда» має на меті до 2024 року висадити на поверхню супутника Землі «першу жінку й наступних чоловіків». Мета програми полягає в організації наукових досліджень та пошуку економічних вигод від використання Місяця. Йдеться, зокрема, про перетворення супутника на майданчик для подальшого дослідження Марса.

Текст перекладу взяв у Громадського.

Японці такі тихі та ввічливі, що їх майже не чутно. Але в справді важливих і перспективних ділах поспівають першими. Молодці.

Войдите, чтобы видеть ещё 15 комментариев, участвовать в обсуждении и не видеть рекламу.

Вспомним, что сравнительно нетак давно у них было сильное цунами и большие проблемы на атомной станции из-за того. Но они сохранили и экономику и все космическое направление и идут дальше вперед. Не просто уважуха им, а трехэтажная))

А почему первая? С Канадой вроде как с первой подписали.

Не могу выбрать русский язык в переводчике - нет его там (под этой статьей). В другой статье посмотрел - русский есть. Как лечить?