ПопулярнеРедакціяСвіже
КращеОбговорюване

Космічний апарат Europa Clipper переходить на нову стадію збирання

Этот текст также доступен на русском языке
Інженери Лабораторії реактивного руху (JPL) працюють над космічним апаратом Europa Clipper: NASA | JPL-Caltech

Космічний апарат Europa Clipper зайняв центральний майданчик у Цеху збирання космічних кораблів Лабораторії реактивного руху (JPL). Апарат висотою 3 метри і шириною 1,5 метра наступні два роки перебуватиме в чистій кімнаті High Bay 1, поки інженери збиратимуть і готуватимуть його до запуску до супутника Юпітера Європи, який планується на жовтень 2024 року. Незабаром до цієї кімнати також перемістять і алюмінієвий захисний кожух для електроніки корабля, який прикріплять до основного корпусу. Електроніка дозволить зв’язуватися з антенами самого апарату, науковими інструментами та системами, а алюмінієве покриття буде захистом від інтенсивного випромінювання Юпітера.

На Europa Clipper вже встановлено кілька наукових інструментів – це тепловізійний прилад E-THEMIS та ультрафіолетовий спектрограф Europa-UVS.
E-THEMIS досліджуватиме теплове випромінювання Європи та шукатиме гейзери на поверхні, а UVS – вивчатиме атмосферу супутника.
Крім того, вже зібрана деяка інша наукова апаратура – інструмент PIMS, який вивчить крижану кору Європи, її океан та його солоність, а також ширококутна камера для зйомки та сканування супутника EMS. Незабаром й вони будуть встановлені на Europa Clipper.

Очікується, що до кінця 2022 року основну частину обладнання буде зібрано та встановлено на апарат. Після цього розпочнуться різноманітні тести – апарат проходитиме їх аж до періоду запуску. До супутника Юпітера Clipper летітиме 6 років і, пройшовши за цей час близько 3 мільярдів кілометрів, вийде на орбіту газового гіганта у 2030 році.

Місія Europa Clipper не спрямована на пошук життя безпосередньо, проте вона зробить свій внесок у галузь астробіології, досліджуючи Європу як ніколи раніше. Дослідження допоможуть з’ясувати, чи може крижаний місяць Юпітера підтримувати життя у своєму океані. Clipper зробить понад 50 обльотів Європи, збираючи інформацію про атмосферу, поверхню та надра супутника. Розуміння потенційної населеності Європи допоможе вченим краще дізнатися, як розвивалося життя на нашій планеті, а також відкриє потенціал для її пошуку за межами Землі.

Увійдіть, щоб читати ще 3 коментаря, брати участь в обговореннях та не бачити рекламу.
Кричущий Дейв Боумен

"aluminum electronics vault" - это скорее защитный кожух, а не "алюминиевое хранилище электроники корабля". В оригинале есть маленькая иллюстрация справа внизу.  Там дальше черным по белому написано, что ее назначение - это защита электроники, которая располагается внутри корпуса, от интенсивной радиации Юпитера.