Основне
Topics
Other
Alexandr N. Maluk 1819
Востаннє тут: 06/01, 17:01
З 28 Травня, 2020
Опис недоступний.
Alexandr N. Maluk
Гру 29, 2025 10:59 AM
>за последние годы цена снизилась с $4 млрд до $2.5 млрд
До успешной посадки New Glean от БО ULA теоретически могла сосуществовать с SpaceX просто как альтернатива. Тогда ещё можно было просить условных $2.5 млрд (но оказалось, что никто так и не дал). После повторного использования Blue Origin своей ракеты за ULA и 1 млрд могут не дать. Даже с учётом подписанных контрактов и т.д. По большому счёту сейчас в компанию надо влить несколько миллиардов, потратив их на разработку многоразовости, чтобы иметь шанс остаться на рынке. И только после этого можно будет и 10 просить. Хотя "такая корова нужна самому".
2
До посту Tory Bruno уволен из United Launch Alliance
Alexandr N. Maluk
Гру 26, 2025 07:10 AM
Так і не дочекався покупців на компанію.
0
До посту Торі Бруно несподівано залишає посаду генерального директора United Launch Alliance
Alexandr N. Maluk
Гру 23, 2025 12:15 PM
>у китайцев очередное достижение
В принципе, ничего удивительного в том, что у них будут реальные достижения, я не вижу. Но некоторые уже 5 лет рассказывают, что какие-то китайские инженеры вот-вот срисуют Старшип и перегонят целую НАСУ. Но пока я не вижу даже удачного срисовывания Ф9. А Ф9 уже 10 лет как удачно сел на площадку.
>успешно выполнила литосферные торможение
спасибо за термин, не знал про его существование ;-)
3
До посту Всередині фабрики, що виробляє космічний корабель Dream Chaser
Alexandr N. Maluk
Гру 23, 2025 08:30 AM
Можливо ми стали нецікаві товаришу Сі. Пішли ті, хто розповідав про вєлічіє космічної програми КНР. А також провокатори. які своїми "неосвіченими" коментарями розпалювали тут срачі. Взагалі дуже мало нових подій, які мені особисто було б цікаво обговорювати. По основним питанням ми вже свої думки давно висловили, залишається лише чекати, як все буде насправді.
2
До посту Всередині фабрики, що виробляє космічний корабель Dream Chaser
Alexandr N. Maluk
Гру 18, 2025 01:50 PM
>не смог организовать полёт на Марс в 2030-м году
Организует к 30му году плюс 377 дней ;-)
3
До посту Джаред Айзекман знову номінований на посаду адміністратора NASA
Alexandr N. Maluk
Гру 16, 2025 01:08 PM
>in favor of a third Artemis lander
Якщо вони хочуть пролобіювати ще один місячний лендер, не відміняючи два попередніх - то нехай спробують. Більше лендерів хороших та різних!
1
До посту У США поставили під сумнів місячну програму країни
Alexandr N. Maluk
Гру 15, 2025 11:07 AM
>Так Старшип є основою HLS (нажаль) – без нього не буде Артеміди 3 і всього що за нею.
Так, але і не так. Крім Старшипу є Blue Moon від BO. Якщо проект СпейсЕкс застопориться, то місячну програму можно буде переорієнтувати на інший лендер. Приблизно як ступор Боінгу, як переможця програми Commercial Crew Program, не став провалом всієї програми.
>А Старшип ще дуже далекий від готовності, там щей кінь не валявся
Думаю, що це велике перебільшення щодо неготовності. Але розсудити нас зможе лише час.
> якщо дивитись на все, що має йти після виходу на орбіту , а знаючи підхід Спейсів до проектування – бабахи закладені в ДНК аж до посадки на Місяць.
Давайте подивимось об'єктивно: після виходу Ф9 на орбіту, скільки "бабахів" було на орбіті і далі? Скільки вантажів було втрачено з вини СпейсЕкс? Тому я вважаю що ваші припущення про "бабахи на Місяці в ДНК" обумовлені лише упередженим ставленням.
>Я тут не дуже зрозумів, якщо не важко, уточніть, що ви маєте на увазі? Наприклад, якщо успіхи Старшипа я якості вантажівки для Старлінків на НОО, то особисто мені він в цій якості не цікавий
Пояснюю: не буває так, що "надійна вантажівка для старлінків на НОО" не може бути просто "надійною вантажівкою на НОО" для будь-яких вантажів. А це вже зовсім інша справа. Якщо буде доступна надійна і недорога вантажівка на НОО, то все інше можна будувати в місці призначення.
>Гріфін завжди критикував Артеміду за проблемну схему з десятками дозаправок
Без дозаправок прориву в подальшому дослідженні космосу не буде. Нам потрібно або розробляти все більш вантажопідйомні ракети, щоб підняти апарати з великими паливними баками, або заправляти баки на орбіті за допомогою тих ракет, що існують. Другий шлях набагато перспективніший.
>вважаючи, що вони стримують досліди далекого космосу
Можливо людина не розуміє, який прорив в дослідженні далекого космосу забезпечить технологія заправки на орбіті. Або вона просто проти всіх пілотованих програм і буде критикувати будь-яку (я так розумію це як раз такий варіант).
>«Спейси розумні, Спейси розьеруться». Ситуація «а що якщо ні?» чомусь взагалі ігнорується.
Якраз для такої ситуації логично обирати двох підрядників (або навіть більше), як НАСА робило до цього в програмах доставлення вантажів і астронавтів на МКС. Те, що в випадку HLS НАСА спочатку вирішило зекономити і підписати контракт лише зі СпейсЕкс - це була помилка. Але ж цю помилку виправили - Конгрес виділив кошти, НАСА провело ще один конкурс і обрали ще одного розробника HLS. Скасовувати результати обох конкурсів я вважаю недоцільним. Можливо треба прийняти окреме рішення, в якому буде закріплено, що Артеміс-3 дістанеться тому, хто буде перший готов, але це вже формальності.
>Ви, мабуть, не відслідковуєте тенденції в МАГА зараз :-)
Ні, я керуюсь лише назвою цього руху. ;-)
2
До посту У США поставили під сумнів місячну програму країни
Alexandr N. Maluk
Гру 14, 2025 10:17 AM
>шукаємо аналогічні по досвіду та авториету постаті які виступають з протилежною точкою зору, що з Старшипом все нормально
Тут питання в тому: ми обговорюємо проблеми проекту Старшип, чи проекту Артеміда? Я не бачу у Старшип серйозних проблем. Є складні технічні виклики, але рано чи пізно вони будуть вирішені. Питання лише в строках. Але для Старшипу строки - це не проблема. Навіть якщо Артеміда через Старшип затримається на рік, два, або три, то це не буде провалом Старшипу. А для НАСА і Артеміди це може бути значно чутливіше на тлі конкуренції з КНР. Хоча прострочки контракту з НАСА піде не на користь СпейсЕкс, вони перекриють цей негатив подальшими успіхами. Ми можемо взяти наприклад Боінг, який прострочив виконання важливішого для НАСА контракту більше ніж на п'ять років - і нічого.
>Я не памʼятаю, щоб тут на АЦ критикували Брайденстайна або Гріффіна рівно до цього моменту
Тому, що різка зміна думки викликає сумніви. Тому і висловлювання недовіри.
>Нажаль ні – коли СЕО пускається берега ніякі інженери не витягнуть компанію, навіть найкращі.
Як би там не було зараз, кілька років тому Маск був геніальним підприємцем і інженером. Він побудував велику компанію, яка може працювати довгий строк без його втручання. Йому вже не треба спати на фабриці, щоб виробництво не зупинялось. Навіть якщо він повністю відійде від справ, наданого імпульсу вистачить на десяток років, щоб залишатись лідером. В якості прикладу можу навести компанію Епл, яка без Стіва втратила темп, але це не стало крахом для компанії і клієнтів.
>Що в словах Гріфіна не відповідає дійсності?
Дивіться, в тих словах, що стосуються проблем програми Артеміда і термінів ії виконання, а також планів повернутися на Місяць раніше, ніж туди дістануться китайські комуністи просто не має нічого нового. Про ці проблеми казали і п'ять років тому, і ми вже багато разів тут обговорювали ці тези. Тут є питання, з якими більшість погоджується, а є такі, що достатньо спірні.
А не так в словах Гріфіна саме пропозиція все скасувати і почати з нуля. Тут просліжується зацікавленість або тих, хто не отримав контракти НАСА раніше, або КНР, для якої таке рішення точно буде подарунком.
Я не дивився оригінал, але з статті і з обговорення я зробив висновок, що Гріфін намагаєтся повісити всіх собак на СпейсЕкс і призначити їх головними винуватцями в проблемах місячної програми. Якщо це так, то тут він теж не прав.
На зараз НАСА має два підрядника, дві абсолютно незалежні команди які розробляють місячний лендер. І працюють над цим проектом вони вже кілька років. Можна офіційно оголосити, що той, хто перший буде готовий, той перший і полетить. Але скасувати в нуль... Невже зараз можно знайти іншу команду, яка зможе реалізувати такий проект швидше за них? Додайте ще приблизно рік на проведення конкурсу.
Ні, пропозиція скасувати Ариеміс-3 однозначно шкідлива і не відповідає принципам МАГА.
>Я зовсім недавно тут писав про «маневр Людерс»
Трохи пропустив цей момент, погуглив. Так, як на мене, дивна історія. Хоча наскільки я чув, таке працевлаштування не забороненим і є сталою практикою в США.
1
До посту У США поставили під сумнів місячну програму країни
Alexandr N. Maluk
Гру 14, 2025 09:10 AM
>менш ніж рік тому тут народ дуже фанатів від Дональда Федовича
Я пам'ятаю ті дискуссії, і так як я якраз не фанатів, то хочу зауважити, що тут більше критикували демократів, ніж фанатіли від Дональда. Такі популісти-фашисти, як Дональд, люблять будувати свою агітацію на страхі і ненависті, і багатьом це зайшло.
2
До посту У США поставили під сумнів місячну програму країни
Alexandr N. Maluk
Гру 14, 2025 11:01 AM
>Додам, що очевидно не його одного, але точно не без його ініціативи обійшлось
Тут не можна навіть заперечувати, це – очевидний факт. Але ініціатива – це не примус. ;-)
>якщо проект Старшипу взагалі можливий для міжпланетних польотів, а не в якості вантажівки для Старлінків
Тут я з Вами повністю погоджуюсь. Я вже висловлював в коментарях свою думку з цього приводу. Ідеальних рішень не буває. Можна купити всюдихід-амфібію, але їздити на ньому по місту в офіс або в магазин – дивне рішення. Ще гірше відправитись на міському авто на рибалку кудись на болота. :-) Але за бажанням, міський автомобіль можна трохи модернізувати і зробити з нього міні-амфібію.
Старшип розроблявся і як концепція ідеально підходить для функції човника по маршруту \”тверде небесне тіло негарячою атмосферою і помірним тиском – орбіта цього тіла\”. Причому недалеко від нас є тільки два таких небесних тіла: Земля та Марс. І те, для Марсу потрібна буде окрема модифікація. Для проживання на орбіті, міжорбітальних і міжпланетних перельотів та для висадки на небесні тіла без атмосфери Старшип теоретично можна застосувати, але для цього можна розробити значно зручніші і економніші спеціалізовані рішення. Але їх ще треба розробити. При наявності Старшипу його будуть намагатись застосовувати всюди, де ще немає таких спеціалізованих рішень. Як HLS на Місяць модифіквція Старшип нормально підходить. Хоча проект від БО, на мою думку, може виявитись більш перспективним саме завдяки своїй вузький спеціалізації.
2
До посту У США поставили під сумнів місячну програму країни
Запуски
Новий дизайн
Report/SuggestОстанні коментарі
Січ 06, 2026 03:11
А что не слышно что думает по этому всему Айзекман?…
Січ 06, 2026 03:08
С Гренландии? Назло Трампу?
Січ 04, 2026 13:04
В свете последних событий становится ясным в чем причина роста…
Січ 04, 2026 09:09
За новогодней суетой упустил важное событие. Миссия CRS-33, КК Dragon…
Січ 02, 2026 17:48
> Согласие есть продукт при полном непротивлении сторон. Кстати, про…
Січ 02, 2026 17:23
Див. пост про заплановані місії https://thealphacentauri.net/151920/ Мало бути 6. Про…
Січ 02, 2026 11:16
> Геліомісії. Тут трохи веселіше. Не змогли вибратись з планети…
Січ 02, 2026 10:47
Выше было про миссию ESCAPADE. По TRACERS новостей мало, команда…
Гру 31, 2025 19:03
А від весни 2026 і до зими 2027 недалеко :)
Гру 31, 2025 17:25
... в конце 2025, что в переводе означает весну 2026.
Гру 31, 2025 13:38
В 2024 його планували запустити в 2025.
Гру 30, 2025 19:30
> Затрималось тестування, мав би стартанути в 2026 Мне непонятно…
Гру 30, 2025 12:57
Ну. Ні. Ненависть базується не на тому що вони лізуть…
Гру 29, 2025 13:48
Предположу, что ЮЛА интересна только беклогом пусков и определённый опыт…
Гру 29, 2025 12:59
>за последние годы цена снизилась с $4 млрд до $2.5…
Гру 29, 2025 11:24
По ссылке, что я привел выше пишут, что за последние…
Гру 29, 2025 08:53
Предположу, что потенциальные покупатели готовы отдать 1 лярд за ЮЛУ,…
Гру 28, 2025 21:21
С прогнозами все в порядке, за пессимистами не заржавеет! https://t.me/starbasepost/3661
Гру 27, 2025 11:29
Заголовок неправильный получился, зато какой поворот! Наверное пора уже порассуждать…