Илон Маск репостнул передачу Такера Карлсона. В ней он обвиняет Украину в подрыве Каховской ГЭС

998

Илон Маск сделал репост видео бывшего комментатора телеканала Fox News Такера Карлсона, в котором тот напрямую обвиняет Украину в подрыве Каховской ГЭС.

Свой репост Маск сопроводил словами о том, что «было бы неплохо, чтобы на этой платформе присутствовали программы всего политического спектра». В своем видео Карлсон называет президента Украины Владимира Зеленского «потным, похожим на крысу комиком, который стал олигархом», а также «гонителем христиан».

Источник: https://theins.ru/news/262398

137 коментарів

Розгорнути всі

Будь ласка, у свій профіль, щоб коментувати пости, робити закладки та оцінювати інших користувачів. Це займає всього два кліки.

Чер 07, 2023 21:33

Можете продолжать на него молиться и дальше.

Чер 08, 2023 07:49

А на кого вы молитесь? На Навального?

Чер 08, 2023 08:26

Я, как и большинство адекватных украинцев, ни на кого не молюсь, и верю только в силу и стойкость наших парней из ВСУ.
И не собираюсь снисходительно прощать тех особей, которые пытаются помешать их тяжелой и грязной работе, которую им приходится выполнять за нас с Вами.

Чер 07, 2023 22:41

Такер Каплсон та еще сволочь, а Маск его вроде мягко пожурил. Из текста не всегда понятно кто на ком сидел, так что за верность не поручусь.

Чер 08, 2023 07:50

Такер Каплсон та еще сволочь
Это отдельный вид звиздеца. Такую ахинею нести – ещё нужно поискать. Тупо под копирку руснявой пропаганды.
а Маск его вроде мягко пожурил.
Это обратная сторона свободы слова. Полнейшую чушь может говорить кто угодно. Где рамки кого затыкать, а кому давать слово? Я за то, чтобы говорили. Тогда через года будет видно, ху из ху. Даже сейчас видно, когда вылазят и начинают говорить. Столько открытий для себя узнаешь и это даже хорошо, когда ты раньше отфильтруешь треш.

Чер 08, 2023 08:32

Это обратная сторона свободы слова. Полнейшую чушь может говорить кто угодно. Где рамки кого затыкать, а кому давать слово? Я за то, чтобы говорили.
То есть, если сейчас на АС набежит толпа ватников, и начнет рассказывать про то, как “хохлы взорвали Каховскую ГЭС”, вы не будете возражать? “Свобода слова”, чо…

P.S.
Я так понимаю, что Вы у нас так же из “невсетакоднозначников”?

Чер 08, 2023 00:33

Я його там запитав, чи не русня він. Поки мовчить. Мабуть, зважує
https://twitter.com/unclejeenn/status/1666496086641393665?t=vxJD7I8HAv1WvnQPtbQmwQ&s=19

Чер 08, 2023 07:59

Поки мовчить. Мабуть, зважує
При всій повазі до Вас, але той ваш твіт ніхто майже не бачить. Там тисячі відповідей. Але так, вважайте, що він мовчить, бо побачив ваше питання, та йому соромно.

Чер 12, 2023 00:51

Саме так. В моєму особистому всесвіті – мовчить, гадьониш

Чер 08, 2023 08:34

Я його там запитав, чи не русня він.
У Вас были сомнения?

Чер 08, 2023 08:53

Ну, раз Сергей сказал – то можно под залог брать большие кредиты.

Чер 12, 2023 00:51

Сумніви завжди мають бути

Чер 08, 2023 06:21

Гонитель християн? Це він так на заборону РПЦвУ відреагував? Хех, здається, ми знайшли ще одного агента КГБ

Чер 08, 2023 08:00

Так, це той самий.

Чер 08, 2023 07:48

Сергей приход на сайт, чтобы гвонеца подкинуть.

Чер 08, 2023 08:39

В отличие от большинства участников АС, у меня не получается обсуждать космические проблемы, как будто ничего не происходит. Отвернуло. И до конца войны не привернет. Я и астрономией перестал особо интересоваться.
А говнеца не я подкидываю, говнецом оказался Ваш недобожок, причем говнецом вонючим – на весь мир “ассенизирует”.

Чер 08, 2023 08:56

А говнеца не я подкидываю, говнецом оказался Ваш недобожок,
недомысль по поводу того, что Маск мой недобожок. Запомните. Может легче будет жить. Вы сильно волнуетесь по этому поводу. Не стоит. Есть более важные занятия. Хотя, как я могу знать.
причем говнецом вонючим – на весь мир “ассенизирует”.
Вот он звёздный час наступил. Наконец, на весь мир. Знаете, вы сильно преувеличиваете, что весь мир заценил какой-то душман с его стороны. Может я не там вращаюсь.

Чер 08, 2023 07:58

Добавлю ещё хейта. Когда Карслона выгнали с канала за клевету, Маск предоставил ему на Твиттере место для передач этого персонажа. Самое смешное то, что перед тем, как выгнать его с канала было интервью с Маском. Кринжатины не было, как я ожидал. Сергей мог бы скинуть то видео, но оно ни о чём, поэтому и говорить не о чем. Маск прямо сказал, что он голосовал против Трампа, но кто же знал, что будет… и теперь он против текущего главы Белого Дома. Но это никому.

Чер 08, 2023 09:20

Вставлю и я свои пять центов.
Очередное раздувание из мухи слона, от главного Маска-ненавистника всея корабля АЦ.

Возможно я не прав, но кажется, Сергей только и делает, что обсасывает каждое телодвижение Маска – и каждое из которых “неправильное” для Украины.
Думаю даже поклонники Маска, которые готовы целовать его во все щели, так не следят и не фиксируют каждый его чих.
Хм. А за того ли пан Сергей себя выдает…

Чер 08, 2023 09:39

Было бы желание хейтить. Если хейт подбирать под тему сайта – то все ракеты можно хейтить, потому что советы и американцы использовали труд нацистских инженеров. По такой цепочке – Маск – нацик.

Чер 08, 2023 10:06

Ну всегда есть совковые аналоговнеты.
Так что можно найти что-нибудь по теме.

Чер 08, 2023 11:16

Возможно я не прав, но кажется, Сергей только и делает, что обсасывает каждое телодвижение Маска – и каждое из которых “неправильное” для Украины.

Для меня Маск – такой же придурок, как и Дональд Трамп. Слежу за всеми, кто действует во вред моей стране.

Думаю даже поклонники Маска, которые готовы целовать его во все щели, так не следят и не фиксируют каждый его чих.

Поклонники Маска, как и русские ватники, видят только то, что хотят, в этом они мало чем отличаются от фанатов Соловьева.

Чер 08, 2023 11:36

Слежу за всеми, кто действует во вред моей стране
Главное не сильно увлекаться, а то ненароком можно начать симпатизировать.
ЗЫ
Для меня Маск – такой же придурок, как и Дональд Трамп.
Вы же в курсе о позиции трампистов касательно электромобилей? Я то вашу помню и их. 1 в 1. Вас можно в трамписты записать? Всё же однозначно? Или нет? Раз однозначно, то хейт в сторону Трампа – неоднозначен и вы сами себе противоречите.

Чер 08, 2023 11:07

Заберіть у нього доступ до політики. Воно ж себе не контролює.
(я про ілона)

Чер 09, 2023 13:06

Есть опасение, что он будет соавтором Конституции марсианской колонии. Вот что страшно…

Чер 09, 2023 13:10

Вам реально страшно? Я может чего-то не понимаю, но описание такое должно быть, чтобы был на уровне диктаторов.

Чер 13, 2023 05:12

Напишет какую-то дичь в либертарианском духе, для которой Конгресс потом приет десяток поправок и все будет норм 🙂

Чер 13, 2023 05:06

Не зовсім так – Маск громадянин США, що намагається зберегти принцип свободи слова, та й взагалі свободи (як він її позуміє). З моєї точки зору він не правий, бо Трамп це прям таке саме зло, як його друзі путін і кім чен ин, але трампісти того не бачать.
Щоб зрозуміти наскільки американцям складно зрозуміти в нашій війні подумайте чи багато ми знаємо про першу і другу конглезські війни (подивіться для цікавості, якщо не чули), як Українці в массі ставились до Сирійської війни, або до етноциду уйгурів в КНР (та до КНР взагалі, до 22.02) – наша війна для нас кров та безмежний біль, але те що американці ТАК за нас вписалися і ТАК підтримують , то велике чудо. Я вде писав тут, що Маск chaotic good, а ще він людина і він не Українець – він справді багато зробив як для особи, що знаходиться на іншій стороні планети

Чер 13, 2023 05:09

Я нагадаю, що до вторгнення мене на АС навіть забанили одного разу за занадто бурхливу дискусію про Китай, коли я намагався довести людям що це зло і від нього ми всі ще натерпимося – мені здається що з тих часів це стало біль очевидним? Так ось Маск – це ті самі українці др 24.02 коли з ними говориш про КНР. І я впевнений, що всі люди з ким я тоді суперечився – вони добрі люди, тільки трохи не бачили…

Чер 13, 2023 06:57

Не зовсім так – Маск громадянин США, що намагається зберегти принцип свободи слова, та й взагалі свободи (як він її позуміє)
Проблема в тому, що у нас свої проблеми, а у них – свої. Він вирішує на своєму рівні. Зараз проблема – поточний очільник, за якого голосували, але виявилось щось не дуже, більше того – його партія просуває дуже дивні речі в “своїх” штатах. І щоб цьому протистояти, то стають на сторону республіканців і не завжди засоби виправдовують цілі.
З моєї точки зору він не правий, бо Трамп це прям таке саме зло, як його друзі путін і кім чен ин, але трампісти того не бачать.
На жаль були і є фактори в Україні, що не дозволяють їм довіряти нам на чесне слово. Я про корупцію. Один з головних “говорючих голів” республіканців являється Карлсон. Він дуже правильні речі каже про США і проблеми, тому люди йому довіряють. А от що стосується України – то якась кремлівська пропаганда. Не всі це розуміють, тому вірять на слово. Це дикунство. На жаль так виходь. Не всі ті ж самі трампісти погоджуються з ним стосовно України. Але це ті, котрим не пофіг. Але є ті, кому нейтрально чи проти нас – от він ним заходить. Але брехня з його сторони щодо України – зайшла надто далеко. Завдає він цікаві питання, є над чим задуматись, але багато брехні. Лівацька Вашингтон Пост (яка б мала бути на стороні демократів і нас) видала “дуже цікаві” версії подій щодо нашої участі в підриві Північного потоку. Навіть супротивники почали на них посилатись. Це так нас там бачать. А щодо друзів Трампа, то розслідування щодо зв’язків із кремлем вийшло на Клінтон і чомусь заглохла тема. Більше того, я не розумію іншого – русня постійно бреше, а ми чомусь повірили що Трамп – їх. Вони за 2 дні до нападу казали, що нічого не буде, вони і зараз це кажуть. Їм було вигідно протистояти Клінтон, бо на неї в них було багато чого. Тому хотіли зробити багатоходівку, але не вийшло. Чи являється злом Трам для США на фоні поточного очільника – це дуже хороше питання. Дуже. Ким він може бути для нас – не знаю. Можливо нічого хорошого. Але гребти всіх з республіканців у наші вороги – вкрай невдала ідея. Там є дуже багато прихильників допомоги нам.
Щоб зрозуміти наскільки американцям складно зрозуміти в нашій війні подумайте чи багато ми знаємо про першу і другу конглезські війни
Оце влучно сказано. Багато хто з українців самі мало що знають про свою історію. Вона дуже складна особливо в першій половині 20-го століття. Лише поринувши туди – можна зрозуміти різницю, чому так сьогодні, а не по іншому. Але це про нас, а їм воно взагалі не цікаво. Багато хто підтримує, тому що на культурному рівні – допомагати слабшому – це правильно. Багато хто зі старшого покоління пам’ятає часи протистояння Москві, вони це і зараз так розглядають це питання. Хто молодше та без освіти – вони проти допомоги нам. Були дослідження. І тому, на жаль, наші проблеми – це наші проблеми. Ми можемо лише висвітлювати кращі наші сторони, щоб вестерни це бачили і хотіли нам допомогти, тому що ми кращі за русню. На жаль нас кинули як лошариків з Будапештським меморандумом – це сильний урок історії, але пізно всрались. Тому якщо і йде допомога, то не на виконання цього папірця або інших. Вони свої завдання виконують в плані геополітики – а ми маємо свої. Чим краще ми будем виглядати як нація для міжнародної спільноти, тим більше буде бажання нам допомогти. Це важко в умовах такої війни, але по іншому не вийде. Бо не виходить. Незважаючи на бойові дії рівень корупції високий, вистачає багато відвертої наволочі, яка заробляє на обмані та війні. Є дуже добрий приклад Корей, коли південна також була не краща за нас в плані корупції. Їм допомогли, незважаючи на це, вони вистояли та очистились. І ми зараз можемо порівняти південь і північ. Нам треба роботи щось подібне. Вистояти та довести, що ми кращі за це та що хочемо жити по іншому, ніж на болотах, тому треба допомога, бо від нас користі буде більше, якщо будемо на вашій стороні, а не проти вас.
Я вде писав тут, що Маск chaotic good, а ще він людина і він не Українець – він справді багато зробив як для особи, що знаходиться на іншій стороні планети
Я вважаю, що він вибрав не тих людей, щоб протистояти демократам. Йому не цікаво нас вивчати, тому він покладається на таких як Такер Карлсон, а останній просто схоже на те, що сидить на баблі русні. Як таке можна молоти – я не знаю. Там просто ще момент – що він особисто сильно проти Зеленського. Я не сильно занурювався, але от таке відчуття. Просто пам’ятаю першу половину 22-го року, як Маск троллив того ж Рогозіна про взяття Бахмута та інші якісь дії, але наратив щось дуже сильно змінився літом, коли він вирішив запитати про Крим. На нього налетіли, висказались дуже не пристойно… що ж, він тоді може і зробив вибір не на нашу користь. Що поробиш. Я казав і вважаю, що треба було по іншому реагувати. Але що я розумію.

Чер 13, 2023 10:38

Але це зовсім не означає, що якщо ти медійна особа, ти маєш хапати першу теорію, що тобі потрапила до рук, та розносити її, ще й до того, як з’явиться офіційна інформація.

Чер 10, 2023 22:06

Срач на рівному місці. Маск має ваду яку давно озвучив – синдром Аспергера. В технічному плані все ок, а от в емоційному ви фактично травите паралізованого за те що не може до магазину пішки сходити.

Чер 13, 2023 14:37

У засранца первые проблемы
Несмотря на то, что Такер Карлсон покинул Fox News, последний продолжает платить журналисту зарплату и рассчитывает на то, что в соответствии с договором Карлсон может создавать контент только для телеканала. При таких обстоятельствах Карлсон, выпустивший два эпизода новостей в Твиттере, нарушил условия контракта, который действует до конца 2024 года. Поэтому Fox News направил Карлсону cease-and-desist letter/ требование снять спорный контент. Если дело дойдет до суда, будет очень интересно, так как суду придется решить, может ли лицо взять на себя такие договорные обязательства, чтобы отказаться от свободы слова.

Чер 13, 2023 15:32

Ему 20 лямов в год должны были платить. И типа он не мог работать на конкурентов или тому подобное. А он захотел говорить, но на шару – типа ничего не нарушаю. Но его слушает дофига народа. Не понятно там всё.

Чер 13, 2023 15:53

Ну, пока к нему официально обратились с требованием прекратить, а если нет, то в суд.
Будем наблюдать.

Чер 14, 2023 03:14

захотел говорить, но на шару
Однажды в детстве я слышал, как офицер кгб рассказывал другому человеку: “как мы улучшали отношение Запада к СССР? Например, в немецком журнале “Бильд” вышла огромная статья под огромным заголовком “Сифилис в СССР”. Она начиналась с критики СССР, но когда ты ее прочитаешь, то поймешь, что сифилис в Союзе побежден – в отличие от многих так называемых развитых стран. Такие статьи стоили дорого, но они нам очень помогли”.

Лип 07, 2023 06:53

ну от на тему християн я не згоден.
ну нема в раші християнства.
є певний культ що є частиною держпропаганди