ПопулярнеРедакціяСвіже
КращеОбговорюване

Спалах в небі над Києвом

Этот текст также доступен на русском языке

Update: кажуть що то не був супутник НАСА, а приліт боліда – досить великого метеорита, який міг досягти і поверхні планети. Впевнений що незабаром з’являться деталі, роз’яснення та підтвердження.

Спалах в небі над Києвом був результатом падіння супутника NASA. В Києві та Київській області повітряну тривогу оголосили через падіння супутника NASA.

“Близько 22:00 години 19 квітня у межах Києва у небі спостерігалося яскраве світіння повітряного об’єкту. За попередньою інформацією, це явище стало результатом падіння на Землю космічного супутника NASA”,- сказав начальник КМВА Сергій Попко.

Він додав, що повітряна тривога була оголошена, щоб уникнути жертв від падінь на землю уламків. Голова КМВА наголосив, що ППО не працювала.

Увійдіть, щоб читати ще 8 коментарів, брати участь в обговореннях та не бачити рекламу.
Заздрісна Гвін Шотвелл

Общий уровень подачи и проверки инфы вчера могли наблюдать на примере этого события. Очень важные люди мне начали доказывать, что я не очень умный, потому что говорю, что это не спутник НАСА. Говорю - проверяйте твитты Макдауэлла. Но АЦ не плохо вчера всплыли в СМИ и прочих каналах.

Чарівний Томаш Пескєк