ПопулярнеРедакціяСвіже
КращеОбговорюване

Навздогін за Oumuamua хочуть вислати космічний зонд

Этот текст также доступен на русском языке

У жовтні 2017 року міжзоряний об’єкт Oumuamua пройшов через Сонячну систему, і з того часу вчені намагаються зрозуміти його природу. Єдиний спосіб вивчити його – це наздогнати його за допомогою космічних апаратів. Це може бути зроблено, наприклад, у рамках місії “Project Lyra”.

Проєкт розробили в Інституті міжзоряних досліджень. Згідно з останніми дослідженнями та аналізом, якщо місія буде запущена у 2028 році та ефект Оберта буде використаний для виконання кількох гравітаційних маневрів, космічний апарат місії зможе наздогнати Oumuamua приблизно через 26 років.

Вчені пояснили, як має бути організовано місію, запуск якої намічено на лютий 2028 року. Перші чотири роки будуть витрачені на прискорення за допомогою гравітаційних маневрів, у яких ефект Оберта використовується збільшення швидкості космічного апарату.

Гравітаційні маневри, або маневри Оберта, в цьому випадку повинні бути виконані двічі навколо Землі та по одному разу навколо Венери та Юпітера, поки апарат нарешті не досягне достатньої швидкості та не наздожене Oumuamua десь між 2050 та 2054 роками.

“Project Lyra” був представлений 30 жовтня 2017 року, за два тижні після виявлення космічного об’єкта. Мета цього проєкту – визначити, чи можливо, використовуючи нинішні чи технології найближчого майбутнього, наздогнати загадкового космічного гостя.

Увійдіть, щоб читати ще 15 коментарів, брати участь в обговореннях та не бачити рекламу.
Вдалий Знайка