Релаксаційне

В закладки
Аудио

Напередодні нас всіх добре розважив та струсонув Павло Поцелуєв, своїм цікавим інтерактивним тестом на знання загальновживаних на цей час уявлень про природу Чорних Дір.

Вирішив і я трошки розважитись, та запропонувати всім вам пограти в корисну уявну гру «What If?».
А що, якщо?…

Уявіть собі, начебто ви головний спеціаліст NASA з розгадування загадок всесвіту та експерт з позаземних питань. І от, якось одного вогкого та нудного листопадового вечора, у двері вашої хати грюкає кур’єр і вручає вам засургучений пакет з фотодокументом, який щойно був отриманий Центром Дальнього Космічного Зв’язку з системи Іпсилона Ерідана, з борту земного зонду, що був замовк у самий розпал вивчення тої планетної сім’ї десь рік тому. А тут зненацька проявився.

От ви роздивляєтеся фоточку спантеличеним поглядом, аж тут телефонує ваш босс і питає:

«Ну, скажи розумнику, де це і що це? Які висновки можеш зробити зі світлини? Тільки добряче постарайся, мені зранку доповідь в Малому Підсенаті робити. Щоб нам бюджети не порізали, а навпаки!»

Ну що, колеги, пишіть шпаргали для босса NASA, час пішов. Світанок вже скоро.

Пані Олена Монова каже, що автор фоточки — Rafał Borcz. Дивне ім’я для міжзоряного зонду, як на мене