ПопулярноеРедакцияСвежееЛучшее
Итоги года

Зонд BepiColombo надіслав свої перші фото Меркурія

Найближчий прохід зонду відбувся о 23:34 UTC 1 жовтня на висоті 199 км від поверхні планети. Під час проходження були зібрані зображення з камер корабля, а також наукові дані з приладів.

«З точки зору траекторії космічного корабля проліт був бездоганним, і неймовірно нарешті побачити кінцеву точку нашого маршруту», — каже Ельза Монтаньон, керівник відділу Управління Космічних Кораблів.

Камери зонду забезпечують чорно-білі знімки з роздільною здатністю 1024 x 1024 пікселів і розташовані на модулі таким чином, що вони також фіксують структурні елементи космічного корабля, включаючи його антени та стрілу магнітометра. Оскільки BepiColombo прибув на нічну сторону планети, умови не були ідеальними для зйомки безпосередньо на найближчому підході, тому найближче зображення було знято з відстані приблизно 1000 км.

«Це неймовірне відчуття, побачити майже живі фотографії Меркурія»,-каже Валетіна Галлуцці, співдослідник системи візуалізації SIMBIO-SYS BepiColombo. «Це дійсно зробило мене щасливою від знайомства з планетою, яку я вивчаю з перших років моєї дослідницької кар’єри, і я хочу працювати над новими зображеннями Меркурія в майбутньому».

Було дуже захоплююче побачити перші зображення Меркурія від BepiColombo », — каже Девід Ротері з Відкритого університету Великобританії, який очолює робочу групу з вивчення поверхні та будови Меркурія. «Це викликало у мене ще більший ентузіазм для вивчення найякісніших наукових даних, які ми повинні отримати, перебуваючи на орбіті навколо Меркурія, тому що це планета, яку ми дійсно ще не до кінця розуміємо».

Хоча поверхня з кратерами на перший погляд схожа на Місяць, Меркурій має значно іншу історію. Після того, як розпочнеться основна наукова місія зонду (2026 року), два орбітальних апарата у складі BepiColombo вивчатимуть планету, щоб краще зрозуміти її еволюцію.

BepiColombo вивчитиме планету, щоб допомогти нам глибше зрозуміти процеси, що відбувалися на поверхні планети, спираючись на дані, зібрані місією NASA Messenger. Він буде вирішувати такі питання, як: Які летючі речовини перетворилися на гази під час потужних вулканічних вибухів? Як Меркурій утримував ці летючі речовини, якщо більша частина скельних порід була вилучена? Скільки часу тривала вулканічна активність? Як швидко змінюється магнітне поле Меркурія?

«На додаток до знімків, отриманих з камер, ми також отримували дані з кількох наукових приладів на ESA’s Mercury Planetary Orbiter та JAXA’s Mercury Magnetospheric Orbiter», — додає Йоханнес Бенхофф, науковий співробітник проекту BepiColombo. «Я дуже чекаю на результати. Це була фантастична нічна зміна з чудовою командною роботою і з багатьма щасливими обличчями ».

Основна наукова місія BepiColombo розпочнеться на початку 2026 року. В цілому апарат відвідає планети дев’ять раз: один раз Землю, двічі Венеру та шість раз Меркурій. Наступний проліт Меркурія відбудеться 23 червня 2022 року.

Войдите, чтобы видеть ещё 8 комментариев, участвовать в обсуждении и не видеть рекламу.
Расточительная Эллен Рипли

Непоганий переклад, дякую! Але краще вказувати рубрику статті перед публікацією та ставити хештеги (наприклад переклад, щоб можна було зрозумітице авторська стаття чи ні). Якщо до тексту, то не зовсім зрозумів наступне: > наукова місія зонду, два наукових орбітальних апарата > кількох наукових приладів на Меркурієвому Планетарному Орбітері та Меркурієвому Магнітосферному Орбітері З приводу останнього раджу Вам не перекладати назви наукових приладів або додати англійській текст у дужки. Тут звичайно, що як хоче так і пише, я намагаюсь уникати немилозвучності. І я не знайшов посилання на оригінал, якщо він є було б добре його побачити.

Злой Питер Снепбек

Изображения будут только чёрно-белые или потом будут цветные?