PopularEditorialNewBest

Запуск нового турецького супутника Turksat-5A на ракеті SpaceX заплановано на 8 січня

В закладки
Супутник Turksat 5A

Запуск на орбіту нового турецького телекомунікаційного супутника Turksat-5A за допомогою ракети-носія Falcon 9 компанії SpaceX, який неодноразово переносився з осені минулого року, планується здійснити 8 січня, повідомила компанія-оператор космічного апарату Turksat AS.

Запуск ракети намічений на 4:26 з 40-го стартового комплексу бази ВПС США на мисі Канаверал у Флориді. Синоптики пророкують 70%-ву ймовірність хороших умов протягом чотиригодинного вікна в четвер увечері. Очікується, що основною погодною загрозою стануть густі і купчасті хмари, пов’язані з наближенням холодного фронту до Центральної Флориді.

Космічний апарат масою 3,5 тонни призначений для надання послуг цифрового телебачення і широкосмугового інтернету. Він розгорне свої сонячні панелі для вироблення енергії і розширить шарнірні блоки з плазмовими двигунами, які будуть повільно піднімати орбіту супутника на геостаціонарну висоту понад 35500 км над екватором. На цій висоті Turksat 5A буде обертатися навколо Землі з тією ж швидкістю, з якою обертається планета. Фаза виведення на орбіту триватиме близько чотирьох місяців. Електричні двигуни більш економічні, ніж звичайні рідинні ракетні двигуни, але виробляють меншу тягу.

Супутник Turksat 5A у випробувальній камері Airbus

Turksat-5A стане четвертим турецьким супутником на орбіті. Він створений корпорацією Airbus Defence and Space. Геостаціонарний супутник охопить мовленням Туреччину, країни Європи, північ Африки і країни Близького Сходу.

В 2021 році SpaceX також планує вивести на орбіту супутник Turksat-5B. Як і Turksat-5A, він відноситься до супутників зв’язку п’ятого покоління. Обидва апарати оснащені 42-ма транспондерами Ku- і Ka-діапазонів, які можуть передавати сигнали на Землю, забезпечуючи швидкість широкосмугового доступу до 50 Гбіт/с.

Источник: https://root-nation.com/ua/news-ua/it-news-ua/ua-spacex-turksat-5a-8-01/

Войдите, чтобы видеть ещё 16 комментариев, участвовать в обсуждении и не видеть рекламу.
Исключительная Эллен Рипли