ПопулярнеРедакціяСвіже
КращеОбговорюване

А що почитати?

Этот текст также доступен на русском языке

Керуючись виключно меркантильним мотивом, я поділюся трьома книгами на космічну тематику, що мені сподобалося.

Енді Вейр – Марсіянин (The Martian)

Багато хто бачив пригоди Марка Вотні, екранізовані в однойменному фільмі. Так, виглядає не погано, та порівнюючи з романом, я дивився і хапався за голову (як можна було все зіпсувати). Книга доволі цікава, з орієнтацією більше на наукову, ніж фантастику, Купа термінів, які можна почути в запусках Соколів Ілона, змушують повірити в реалізм подій, які описані в книзі. Тож я рекомендую для тих, хто любить прискіпливу наукову фантастику.

Пітер Воттс – Сліпобачення (Blindsight)

Вкрай складна ситуація для членів екіпажу на фоні коричневого карлика – Великого Бена в середині Тезея, де з екранів на тебе дивиться Роршах. Це одночасно і цікавий погляд автора на не дуже далеке майбутнє нашого світу, і уявлення про інші форми життя, якими вони можуть бути у безкрайньому всесвіті. Загалом дуже крута історія з незвичними персонажами, хоча, перенасичення науковими термінами з різних галузей справляє враження, що Пітер хоче здаватися дуже розумним.

Лю Цисінь – Пам’ять про минуле Землі (地球往事)

Трилогія, що складається з: “Проблема трьох тіл”, “Темний ліс”, “Вічне життя смерті”. Важко описати словами, хоча й трилогія написана словами. Це феноменально. Я був в захваті. Не міг відірватися. Автор вийшов за межі сотні років часу і простору і показав боротьбу цивілізацій з прагматичного та, більш-менш, реалістичного положення. Тут фізично відчувається, що космос – це не на Тисячолітньому Соколі чи Ентерпрайзі між планетами скакати. Космос – це порожнеча, відстань, ще трохи відстані, а в кінці багато-багато відстані і на подорож до найближчих зірок життя не вистачить. Дуже цікаві погляди Лю на життя на інших планетах (без такого ніжного Сонця, як у нас), місце людства у всесвіті та на запитання – “Чи самотні ми?”.  Моя похвала автору та низький уклін.

Я писав, що мною керує меркантильний мотив, тож я очікую, що ви поділитеся вашими вподобаннями і я знайду багато нових та цікавих для мене книжок.

Увійдіть, щоб читати ще 17 коментарів, брати участь в обговореннях та не бачити рекламу.
Початковий Іншопланетянин

Енді Вейра я читав - книга значно краще за фільм.

Кричущий Стармен

Від себе дуже б рекомендував би прочитати грандіозну річ від Ніла Стівенсона "Seveneves". 2015 року. Українською переклали як "Сімміс", російською "Семиевие". Справжня тверда наукова фантастика. Буквально кишить ракетно-космічними термінами. Є навіть герой, праобразом якого послужив наш Ілон, понімаете ли Маск )).

Відмінна Хелен Ріплі

Додам ще Артеміду Енді Вейра. Мені зайшло після Марсіанина.