А що почитати?

8В закладки

Керуючись виключно меркантильним мотивом, я поділюся трьома книгами на космічну тематику, що мені сподобалося.

Енді Вейр – Марсіянин (The Martian)

Багато хто бачив пригоди Марка Вотні, екранізовані в однойменному фільмі. Так, виглядає не погано, та порівнюючи з романом, я дивився і хапався за голову (як можна було все зіпсувати). Книга доволі цікава, з орієнтацією більше на наукову, ніж фантастику, Купа термінів, які можна почути в запусках Соколів Ілона, змушують повірити в реалізм подій, які описані в книзі. Тож я рекомендую для тих, хто любить прискіпливу наукову фантастику.

Пітер Воттс – Сліпобачення (Blindsight)

Вкрай складна ситуація для членів екіпажу на фоні коричневого карлика — Великого Бена в середині Тезея, де з екранів на тебе дивиться Роршах. Це одночасно і цікавий погляд автора на не дуже далеке майбутнє нашого світу, і уявлення про інші форми життя, якими вони можуть бути у безкрайньому всесвіті. Загалом дуже крута історія з незвичними персонажами, хоча, перенасичення науковими термінами з різних галузей справляє враження, що Пітер хоче здаватися дуже розумним.

Лю Цисінь — Пам’ять про минуле Землі (地球往事)

Трилогія, що складається з: “Проблема трьох тіл”, “Темний ліс”, “Вічне життя смерті”. Важко описати словами, хоча й трилогія написана словами. Це феноменально. Я був в захваті. Не міг відірватися. Автор вийшов за межі сотні років часу і простору і показав боротьбу цивілізацій з прагматичного та, більш-менш, реалістичного положення. Тут фізично відчувається, що космос – це не на Тисячолітньому Соколі чи Ентерпрайзі між планетами скакати. Космос — це порожнеча, відстань, ще трохи відстані, а в кінці багато-багато відстані і на подорож до найближчих зірок життя не вистачить. Дуже цікаві погляди Лю на життя на інших планетах (без такого ніжного Сонця, як у нас), місце людства у всесвіті та на запитання – “Чи самотні ми?”.  Моя похвала автору та низький уклін.

Я писав, що мною керує меркантильний мотив, тож я очікую, що ви поділитеся вашими вподобаннями і я знайду багато нових та цікавих для мене книжок.

Войдите, чтобы видеть ещё 14 комментариев, участвовать в обсуждении и не видеть рекламу.

Енді Вейра я читав - книга значно краще за фільм.

Фёдор Дмитриевич

Додам ще Артеміду Енді Вейра. Мені зайшло після Марсіанина.

Недавно вышедшая новая книга Лю Ци Синя "Эпоха сверхновой". Сам пока не читал, отзывы противоречивые. https://book24.ru/product/epokha-sverkhnovoy-5868410/?utm_source=affiliate&utm_medium=cpa&utm_campaign=2235985&utm_content=site&partnerId=2235985