НАСА планує запустити інтегрований Місячний шлюз у 2023 році.

В закладки
Аудио

NASA планує використати можливості Falcon Heavy для виконання цього завдання.

ЕРІК БЕРГЕР — 6.05.2020 ERIC BERGER — 5/6/2020

Минулого тижня NASA оголосила три компанії-переможці на розробку Lunar Landers в рамках програми «Артеміда». Але космічне агентство мало що сказало про свою «іншу» велику програму для Місяця — Місячний Шлюз — невелика космічна станція, яка буде використана для проведення наукових експериментів. Місячний Шлюз також буде функціонувати як зупинка для потенційного зберігання палива, та як тимчасове місце проживання для астронавтів.

Robert Zubrin — April 17, 2019

Основний мандат НАСА від Білого Дому зараз — висадити людей на Місяць до 2024 року, і поки що космічне агентство працює над деталями того, як це станеться. Одним з аспектів робіт по місячному десанту, який варто відзначити, є те, що НАСА та його підрядники витратять наступні 10 місяців на доопрацювання своїх планів, і після чого колективно визначать найшвидший, найкращий шлях до Місяця у 2024 році.

Це може включати висадку першої експедиції на Місяць з використанням Місячного Шлюзу на високій місячній орбіті, а може і ні.

Але в інтерв’ю з Ars адміністратор НАСА Джiм Брiденштейн та the space agency’s chief of human spaceflight Дуг Ловерро заявили, що Шлюз є важливою частиною довгострокових планів НАСА не лише повернути людей на Місяць, але й залишитися там на постійно.

Поточний графік роботи агентства передбачає запуск ядра Місячного Шлюзу в 2023 році, сказав Ловерро. Він також підтвердив, що перші два модулі Шлюзу будуть запущені як один інтегрований елемент. Це означає, що Power and Propulsion Element, побудований компанією Maxar, та Habitation and Logistics Outpost, побудований Northrop Grumman, будуть зібрані разом на Землі, і потім запущені до Місяця з використанням комерційної ракети.

Reddit.com == Posted byu/MrJedi1 4 hours ago
First 2 Gateway Elements in a Falcon fairing

Може перейти на Falcon Heavy?
За законом, вибір компанії, що запустить інтегрований Місячний Шлюз, повинен бути зроблений на конкурентній основі. Aле, щоб переконатись, що хоча б одна ракета, яка на сьогодні літає, змогла б доставити комбінований Місячний Шлюз на на Місячну орбіту, NASA провела аналіз та оцінила наявні можливості.

«Ми впевнені, що це можна зробити з допомогою Falcon Heavy«, — сказав Ловерро. «Ми ще не вибрали стартовий транспортний засіб для доставки Місячного Шлюзу, але нам довелося провести початкову оцінку, щоб бути впевненими в тому, що для цього буде хоча б один транспортний засіб. І тому ми зараз вже знаємо, що Falcon Heavy може це зробити, і ми знаємо, що SpaceX повинні будуть виконати вимоги Air Force Department of Defense для розширення обтікача Falcon Heavy. Тому надалі може бути більше одного варіанта, але нам довелося перевірити є хоча б один «.

Збірка двох початкових елементів Місячного Шлюзу на місцях — Power and Propulsion Element, та Habitation and Logistics Outpost — знижує ризик та економить гроші космічного агентства, сказав Ловерро. «Відверто кажучи, це створює набагато кращу основу для майбутнiх Місячних місій», — сказав він. «Тож ми справді раді за це».

В інтерв’ю Ars в березні керівник програми NASA з Шлюзу Ден Хартман заявив, що космічне агентство продовжує працювати з міжнародними партнерами над створенням інших компонентів для Шлюзу.

«У нас є International-HAB, який ми називаємо I-HAB, який є свого роду комбінацією з ESA в головнiй ролі, але з JAXA, що постачає компоненти для цього», — сказав він. «Канадці пропонують робототехнічні пристрої — зокрема Canadarm, що, безумовно додасть більше можливостей для робіт назовні Шлюзу. Одним з елементів, відносно якого ми все ще розбираємося з великою кількістю обговорень, є airlock, і ми для цього хочемо долучити Роскосмос «.

Ці елементи, ймовірно, будуть доставлені та встановлені на Шлюзі десь у другiй половинi 2020-х, залежно від фінансування міжнародних партнерів, проблем з розробкою, та готовності самого Шлюзу.

Additional reading material:

Войдите, чтобы видеть ещё 15 комментариев, участвовать в обсуждении и не видеть рекламу.

Ось і робота "підвалила" для Falcon Heavy ! Але... Не виключаю ситуації, коли цю роботу виконає Старшіп (Місячна версія)

Дивлячись як довго в NASA все сертифікують і втілюють у життя, 2024 рік це мегаоптимістично. Настільки оптимістично що серце каже: встигнуть, а здоровий глузд що ні.

Я так і не зрозумів, якого біса вони цю монстрозу городять? Одної МКС замало? Гають час та гроші, як на мене