PopularEditorialNew
BestОбсуждаемое

Это пользовательский материал, написанный участником сообщества, который не входит в состав редакции или администрации. Поддерживая авторов оценками, вы помогаете нашему сообществу развиваться.

Звёздный Майор Том

Цитата(перевод): > НАСА заявило, что новая дата позволяет избежать конфликта с миссией SpaceX Crew-6 на Международную космическую станцию... Боинги дотормозятся до того что со временем все стыковочные модули МКС будут заняты Драконами а для Старлайнера нужно будет создавать, запускать и пристыковывать дополнительный стыковочный модуль с кучей "причалов". Причём сразу после отстыковки несчастного Старлайнера все новые причалы быстренько облепят Драконы :)

Занимательная Гвинн Шотвелл

NASA відклало перший політ комерційного екіпажу Boeing CST-100 Starliner з астронавтами на борту, що відкладе першу оперативну місію космічного корабля на 2024 рік. NASA повідомило 3 листопада, що місія Crew Flight Test (CFT) з астронавтами агентства Баррі «Бутч» Вілмором і Суні Вільямс на борту запланована на квітень 2023 року. Раніше місія була запланована на лютий. NASA заявило, що нова дата дозволяє уникнути конфлікту з місією SpaceX Crew-6 на Міжнародну космічну станцію, запуск якої наразі заплановано на середину лютого. «Коригування дати усуває конфлікти з відвідуванням космічних кораблів на космічній станції, оскільки NASA і Boeing працюють разом, щоб досягти готовності до польоту», — заявило агентство, додавши, що Starliner і його ракета Atlas 5 «залишаються на шляху до готовності на початку 2023 року». Однак на засіданні Консультативної групи NASA з аерокосмічної безпеки 27 жовтня члени висловили сумніви щодо готовності транспортного засобу як для CFT, так і для подальших оперативних місій. «Хоча на щастя, що в США є один діючий постачальник запуску екіпажу МКС, ми повинні продовжувати висловлювати нашу серйозну стурбованість впливом триваючих затримок програми CST-100 на програму комерційного екіпажу», — сказав Марк Сіранджело, член колегії. Цей вплив, за його словами, включає відсутність надмірності, передбаченої програмою шляхом вибору двох компаній. Він зазначив, що випробувальний політ Orbital Flight Test (OFT) 2 без екіпажу Starliner у травні «спричинив низку аномалій у польоті», які необхідно усунути перед CFT, а також додаткове тестування останньої версії програмного забезпечення для польотів. Сіранджело додав, що програма комерційного екіпажу NASA слідкує за додатковими довгостроковими проблемами зі Starliner, включаючи перехід до перших операційних місій або місій після сертифікації, перехід від транспортного засобу Atlas 5, який United Launch Alliance виводить з експлуатації, і наявність запасного обладнання, «яке може додатково затримати підключення другого вихідного постачальника».