PopularEditorialNew
BestОбсуждаемое

Пляма на Сонці збільшується

Фахівці, котрі стежать за активністю Сонця, повідомили, що пляма AR3038 з 21 по 22 червня збільшилася вдвічі. Зараз вона має розмір втричі більший за нашу планету та повернута саме у бік Землі. Якщо на ній станеться спалах, то вся викинута нею речовина полетить у наш бік.

Щоправда, поки що Центр попередження про космічну погоду Національного управління з дослідження океану та атмосфери (NOAA) не попереджає про те, що магнітні поля навколо цієї плями екстремально напружені. Поки що існує небезпека спалахів тільки середньої сили. Спалахи M-класу, навіть якщо вони будуть спрямовані прямо на Землю, ми скоріш за все не відчуємо. Максимум — у полярних областях спостерігатимуться сяйва. Але якщо AR3038 продовжить зростати, є ймовірність, що це призведе до корональних викидів маси й викличе великі проблеми зі зв’язком і може вивести з ладу супутники.