ПопулярноеРедакцияСвежее
ЛучшееОбсуждаемое

Автоматизований «Розумний телескоп» своїми руками

Минули ті часи, коли астрономи вивчали зоряне небо на власні очі. І, хоча любителі астрономії все ще мріють зазирнути в окуляр аматорського телескопа, з власного досвіду можу сказати, що очікування набагато вищі за реальність. Спочатку потрібно знайти цікавий об’єкт, потім постійно утримувати його в полі зору, адже через обертання нашої планети він намагається втiкти. Ще при цьому намагатися витерти надуту вітром сльозу та не клацати зубами від холоду, адже найкращі спостереження можна проводити або взимку або високо в горах. І, нарешті, побачити тремтяче, злегка розмите зображення…

Але, якщо ваш бюджет дозволяє витратити $1200 ~ $1300, за умови, що є руки, які ростуть звідки треба, все це задоволення можна отримати на моніторі ПК або на екрані планшета.

У відео автор зрозуміло розмовляє простесенькою англійською, також є субтитри та можливість їх вбудованого перекладу.