PopularEditorialNewBest

Galactic Ultra-Long Duration Balloon Spectroscopic Terahertz Observatory (GUSTO)

В закладки

Незважаючи на здешевлення запусків космічних апаратів, студентські, і не тільки, наукові спільноти все ще використовують стратостати, для відпрацювання технологій та внесення свого вкладу у розвиток науки. Одним з таких внесків є обсерваторія GUSTO.

GUSTO — це апарат, що буде вимірювати викиди з міжзоряного середовища. Ці дані допоможуть вченим визначити життєвий цикл міжзоряного газу в нашій галактиці та зрозуміти динаміку потоків газу поблизу її центру.

GUSTO оснащуватиметься телескопом з 1-метровим дзеркалом та детекторами викидів вуглецю, кисню та азоту. Ця комбінація даних забезпечить достатню роздільну здатність, щоб допомогти вченим зрозуміти склад міжзоряного середовища, а також нанести на карту великі ділянки площини галактики Чумацький Шлях та сусідньої галактики, відомої як Велика Магелланова Хмара.

Запуск місії заплановано на грудень 2021 року (за іншими даними на грудень 2022 року) з Мак-Мердо, Антарктида, і, як очікується, апарат залишатиметься в повітрі від 100 до 170 днів, залежно від погодних умов. Вартість досліджень приблизно 40 мільйонів доларів, включаючи фінансування запуску стратостату, вартість операцій після запуску та аналізу даних. Під час створення апарату враховувався досвід минулих запусків, таких як Stratospheric Terahertz Observatory (STO), запущеного 15.01.2012 та STO-2 запущеного 8.12.2016.

Місця запуску стратостатів від NASA

Гондола та інструменти, які нестиме повітряна куля, мають приблизну масу 2000 кг. Телескоп направлятиме світло на серію надпровідних детекторів, що містяться всередині кріостата, де буде підтримуватися температура -269 ° C.

Запуск STO-2

Детальна інформація про запуски стратостатів доступна за посиланням

Качественный Сергей Королёв

Чудовий переклад і незвичайна місія.